Εrasmus+ 2018 -2020

EU Teams: The winning future

Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Λετονία, Πολωνία

Επισκεφθείτε τον Ιστότοπο του προγράμματος

Σχετικά με το Πρόγραμμα.

Κατά την περίοδο 2018- 2020 το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο: «EU teams: The winning future», που χρηματοδοτήθηκε εξολοκλήρου από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Στο πρόγραμμα εκτός από το Ελληνικό Σχολείο συμμετείχαν σχολεία από την Ισπανία, που είχε και τον συντονισμό του έργου, την Ιταλία, την Λετονία και την Πολωνία.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις εργασίας καθηγητών από τα συμμετέχοντα σχολεία σε σχολεία εταίρους καθώς και ανταλλαγές μαθητών. Δυστυχώς, εξαιτίας της πανδημίας COVID- 19 δεν πραγματοποιήθηκαν οι μετακινήσεις στην Ιταλία και στην Ισπανία.

Το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου είχε την χαρά να υποδεχτεί και φιλοξενήσει, από τις 18 έως τις 22 Μαρτίου 2019, εννιά καθηγητές και 35 μαθητές που προέρχονταν από τις παραπάνω χώρες Ευρωπαϊκές χώρες. Οι ξένοι μαθητές φιλοξενήθηκαν στις οικογένειες των Ελλήνων συμμαθητών τους.
Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας των ξένων σχολείων πραγματοποιήθηκαν:

α ) διάφορες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις ανοιχτές για τις οικογένειες των μαθητών μας, τις αρχές της πόλης και την τοπική κοινωνία, ξεναγήσεις στο ιστορικό κέντρο της πόλης μέσα από παιχνίδια εξερεύνησης.

β) ποικίλες εκπαιδευτικές/επιμορφωτικές δραστηριότητες τόσο για τους μαθητές που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα όσο και για τους φιλοξενούμενους εκπαιδευτικούς

γ) εκπαιδευτική εκδρομή στους Αρχαιολογικούς χώρους στο Δίον και στην Βεργίνα.

Κατά την διάρκεια της πανδημίας και των lock down οι εκπαιδευτικοί των σχολείων ήταν σε επαφή μέσω διαδικτύου. Από την Ελληνική παιδαγωγική ομάδα πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά με τους μαθητές μας διάφορες δραστηριότητες σχετικές με το πρόγραμμα.

Δραστηριότητες

Οι δραστηριότητές μας είναι αναρτημένες στην επίσημη ιστοσελίδα του προγράμματος. Για να τις δείτε παρακαλώ πατήστε ΕΔΩ

Permanent link to this article: http://dge.mysch.gr/site/en/archives/1893