«

»

Beitrag drucken

Erasmus+ 2017-2019

„To Teach is to Learn – Using Literature in a Creative Education as a Multidirectional Path to Skills Development“

Επισκεφθείτε τον Ιστότοπο του προγράμματος

Κατά τα σχολικά έτη 2017- 2018 και 2018-2019 το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου έλαβε μέρος με μεγάλη επιτυχία στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο: «To Teach is toLearn – Using Literature in a Creative Education as a Multidirectional Path to Skills Development», που χρηματοδοτήθηκε εξολοκλήρου από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Στο πρόγραμμα εκτός από το Ελληνικό Σχολείο συμμετείχαν το σχολείοGymnáziumsv. EditySteinovej, από το Košice της Σλοβακίας και το σχολείο Nösnäsgymnasiet, , από το Stenungsund της Σουηδίας.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις εργασίας καθηγητών από τα συμμετέχοντα σχολεία σε όλα τα σχολεία εταίρους καθώς και ανταλλαγές μαθητών. Το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου υποδέχτηκε από τις 24 έως τις 30 Απριλίου 2018 οκτώ καθηγητές και 28 μαθητές που προέρχονταν από τις δυο αυτές Ευρωπαϊκές χώρες. Οι ξένοι μαθητές φιλοξενήθηκαν στις οικογένειες των Ελλήνων συμμαθητών τους.
Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας των ξένων σχολείων πραγματοποιήθηκαν) διάφορες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις ανοιχτές για τις οικογένειες των μαθητών μας, τις αρχές της πόλης και την τοπική κοινωνία, ξεναγήσεις στο ιστορικό κέντρο της πόλης μέσα από παιχνίδια εξερεύνησης, και β) ποικίλες εκπαιδευτικές/επιμορφωτικές δραστηριότητες τόσο για τους μαθητές που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα όσο και για τους φιλοξενούμενους εκπαιδευτικούς. Πιο συγκεκριμένα,
Οι μαθητές παρακολούθησαν τα παρακάτω εργαστήρια (workshops):
1.“Seastories of yesterday and today“Fourseastoriesforthestage.
V. Tsougkrani, A. Grigoriadou, L. Fotou
2.“Water and Ancient Greek Technology“, D. Nikolopoulos, E. Psarra, P. Evangelopoulos, D. Taketzidou

  1. „Masters of the waters, in ancient Greek mythology and contemporary folklore“
    E. Korantzi, M. Tsoumari, S. Apostolou
  2. “Interactive experiments at Aristotle’s Park in Stagira/Chalkidiki”, A. Katzika, A. Grigoriadou.
    Οι φιλοξενούμενοι καθηγητές συμμετείχαν στα παρακάτω σεμινάρια:
    1.“Greek for everybody“ S. Tsakiridou, Μ. Tsoumari , A. Peristergianou
  3. „Depicting the world: Sciences in Greek Literature“. V. Tsiotras, A. Grigoriadou
  4. „Experiences and Impressions of teaching the Greek language to young refugees“,
    Ch. Strouni – E. Mpampitsa (AUTH, Graduatestudents)
    Στόχος των εργαστηρίων και των σεμιναρίων ήταν η ανάδειξη μιας εναλλακτικής διδακτικής προσέγγισης των φυσικών επιστημών μέσω της λογοτεχνίας, της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας και επιστημονικής γραμματείας.
    Στις δράσεις που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των δύο ετών του Προγράμματος συμμετείχε το σύνολο σχεδόν των μαθητριών/τών του σχολείου και 17 εκπαιδευτικοί. Κάποιες από τις παραπάνω δράσεις υποστηρίχθηκαν από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής), τον Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου και τη ΧΑΝ Θεσσαλονίκης.
    Τον Οκτώβριο του 2018 και τον Απρίλιο του 2019 συνολικά 28 μαθητές και 8 καθηγητές από το σχολείο μας ταξίδεψαν στη Σουηδία και στη Σλοβακία αντίστοιχα: αποκόμισανπολύτιμες εμπειρίες από την παραμονή τους στις οικογένειες και τα σχολεία υποδοχής ενισχύοντας τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες στην Αγγλική γλώσσα, την κουλτούρα συνεργασίας και καλλιεργώντας έμπρακτα την Ευρωπαϊκή τους συνείδηση.
    Για περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο πρόγραμμα Εrasmus+ και τις εκδηλώσεις μας μπορείτε να επισκέπτεσθε την σελίδα μας στο Facebookhttps://www.facebook.com/gymdiapeurop του προγράμματος.https://titlerasmus.weebly.com

Permanentlink zu diesem Beitrag: http://dge.mysch.gr/site/de/archives/1266